Jocuri si economie

Am o viata destul de complicata. Pe langa multe ore pe care le pierd la munca de zi cu zi, am si alte obligatii pe care trebuie sa le respect pentru a face cat de mult bine pot in viata asta. Am realizat inca din perioada liceului ca singura mare realizare pe care o poti avea este aceea de a realiza ca o viata pentru sine, este o viata in definitiv pierduta. 

Multi dintre prietenii mei m-ar contrazice, altii ar spune ca actiunile mele nu denota faptul ca as cred in asta, pentru ca sunt de foarte multe ori cea mai rezervata persoana din camera si cheltui cat de putin posibil pe micile placeri de weekend. Am invatat din facultate, o perioada care inseamna pentru majoritatea oamenilor chef 80% si studii 20%, ca cea mai buna modalitate de a te opri din a cheltui tot ceea ce ai este sa gasesti o distractie ieftina si care iti ocupa mult timp. Asa ajungeam pe vremea aceea sa imi cumpar o cola la 2l si sa ma joc pe computer diferite jocuri in retea pana dimineata cand reflexele mele incetineau si ochii imi cadeau incet si sigur in gura. Anii au trecut, multitudinea de jocuri a disparut, preferintele mele s-au nisat si am ajuns sa ma joc doar jocuri cu masini. Computerul a fost inlocuit de Playstation sau tableta insa modalitatea de a salva bani a ramas asta. Nu e totul roz, nu! Atunci cand ai o relatie cu o persoana care nu este atat de mare fan al tehnologiei si a jocurilor, trebuie sa gasesti tot felul de metode pentru a castiga timp in fata LED-ului. 

Uite asa am ajuns sa promit una si alta (bineinteles, nu ieftine) jumatatii mele doar pentru a asigura acele clipe in care creierul meu suprasolicitat poate doar sa reactioneze la miscarile de pe ecran, ore in sir, pana cand somnul vine. Asadar, am ales sa fac astfel incat jumatatii mele sa nu ii lipseasca nimic din ceea ce doreste. De ce? Pentru ca merita, daca imi ofera atat de multa dragoste, fara sa astepte ceva inapoi. Din fericire, filosofia mea este impartasita si de jumatatea mea asa ca nu pot sa ma plang. Suntem niste rasfatati. Cui datoram asta? Cred ca jocurilor cu masini. De ce? Pai daca nu as fi petrecut asa de mult timp acestor jocuri cu masini, poate as fi gasit pe altcineva, nu asa de potrivit si viata mea ar fi fost cu totul alta.