Amintiri tulburi

Contrar spuselor oamenilor de stiinta, potrivit carora mintea umana despune de o capacitate de stocare mai mare decit a calulatoarelor de la NASA, eu nu-mi amintesc prea multe lucruri din istoricul meu recent sau mai putin recent. Oricit m-as sforta! Prima intilnire, de pilda, nu-mi spune nimic, desi am reprezentarea acesteia printr-un nume, printr-un anumit loc, printr-o zi de vara, imi amintesc ca era ploioasa, si atit. Chipul de atunci al fetei se amesteca ciudat cu chipul femeii de azi, pe care am vazut-o, intimplator, de curind, si care mi-a rascolit amintirile de atunci incoace. Sigur am pus mina pe ea, mai mult decit probabil ca am sarutat-o sau cine stie ce i-am mai facut, dar ce folos ca datele s-au pierdut in neant, ireversibil, ca un text scris la calculator si nesalvat… din calea uitarii.