O petrecere de poveste

Baietelul meu de 5 ani a fost invitat la ziua celui mai bun prieten de-al lui. Era foarte incantat ca va merge la aceasta petrecere, pentru ca se va da in trambulina si va sta in piscina - petrecerea va avea loc acasa la cel mic, unde exista o trambulina si o piscina. Cu o asemenea casa, mi s-a parut o idee extraordinara - copiii au ce sa faca si sigur se vor distra, iar adultii, pentru ca si noi, parintii copiilor invitati, am fost invitati sa ramanem la petrecere, vor putea sta si ei linistiti, in compania altor adulti, pentru cateva ore.

Stiam ca va fi frumos, dar nu ma gandeam ca va fi chiar atat de frumos. Pentru copii a fost de vis - au angajat un clovn si doua tinere actrite imbracate in Anna si Elsa din filmul animat Frozen, foarte in voga printre copii. Acestia i-au distrat si le-au tinut capatata atentia pana la final, astfel ca niciun parinte nu a mai stiut nimic de copilul lui pana la finalul petrecerii - si nu pentru ca nu ar fi vrut, ci pentru ca cei mici nu se lasau dusi de la activitatile lor. Totul a fost gandit pentru ei - au avut jocuri, baloane, coifuri, suflatori si tot felul de alte articole petrecere cu personajele lor preferate din desene animate precum Doctorita Plusica, Frozen sau Brave. Nici nu stiam ca exista atatea feluri de baloane si farfurii sau pahare de petrecere, dar am aflat de la gazda ca le-au gasit pe toate pe un singur site, www.bubuparty.ro. Cu atat de multe activitati, copiii au uitat de piscina sau de trambulina. Erau mult prea absorbiti de frumusetea ”printeselor” Anna si Elsa si de povestile si jocurile acestora. Asa ca a fost o usurare pentru toti parintii, care ar fi stat cu sufletul la gura, sa nu cumva sa calce stramb sau sa se loveasca.

A fost una dintre cele mai reusite petreceri la care am fost cu baietelul meu si de-abia astept sa il sarbatorim si pe el, pentru ca mi-au venit o gramada de idei de organizare.