Tehnici de baza in optimizare seo pentru orice tip de website

Optimizarea SEO nu implica neaparat doar un limbaj foarte ciudat si niste tehnici complexe care tin de programare sau webdesign. Chiar si un blogger care nu are prea mare experienta in SEO isi poate optimiza imediat siteul pentru a fi gasit mai rapid de motoarele de cautare.

Cum? Iata cateva tehnici de baza utile in optimizarea SEO rapida. In principiu, in optimizare seo se folosesc linkuri statice de tipul denumire produs sau pagina, denumirea postarilor, categoriilor, neaparat cu includerea cuvintelor cheie. Denumirile URL trebuie sa fie scurte, usor de retinut, relevante pentru continutul paginilor sau postarilor si sa aiba neaparat cuvintele cheie principale. Pentru o indexare mai buna si o optimizare seo de calitate crawlerii sau botii trebuie ajutati sa gaseasca mai usor continutul de pe site-ul dvs. si sa-l livreze motoarelor de cautare. O prima metoda simpla prin care se poate da acest ajutor este plasarea strategica a caii complete spre articol cu linkuri de tip Breadcrumb sau si mai simplu, inserarea de linkuri catre toate adresele interne din site si pagini, postari relevante in footer. Implementarea corecta a titlurilor si meta tagurilor, cuvintele cheie puse in titlu, fara a se exagera, titlurile atractive si care ofera informatii relevante userilor si motoarelor de cautare pot sa atraga trafic de calitate pe site si sa determine roboteii Google sa revina. Site-urile foarte incarcate si pline de flash vor avea si timpi de incarcare mari si vor alunga vizitatorii, de aceea ele trebuie trecute prin optimizare seo tinand cont ca robotii trimisi de motoarele de cautare spre site nu indexeaza flash-cel mai bine este sa aveti o varianta HTML a website-ului.

Pentru imagini trebuie neaparat sa aveti activate atributele Title si Alt, cu descrieri in care cuvintele cheie principale trebuie sa apara cat mai la inceputul lor. Imaginile pot fi afisate mai usor si mai rapid cu HTML si CSS. In cazul linkurilor se foloseste text generic, descriptiv, iar cuvintele cheie din articolul la care fac referire trebuie sa fie de gasit si ele in URL. Adaugati in metodele de optimizare seo si accentuarea cu bold, italice, sublinieri, Headings, cateva elemente de structura logica, adica paragrafe si spatii intre fiecare bloc de text, texte scurte si veti avea un site optimizat SEO care merita vizitat.

Moduri bizare in care pipaitul iti poate schimba judecata

Schimbarea corpului. In 2008, suedezii au creat un experiment care i-a convins pe participanti ca trebuie sa-si schimbe corpurile cu alti oameni sau cu manechine. Prin manipularea creierului prin intermediul atingerii, participantii au experimentat iluzia de a fi in corpul altcuiva, chiar daca corpul era si de sex opus.

Intr-un experiment, doua camere de luat vederi au fost puse pe un manechin in zona ochilor. Apoi participantii au primit ochelari care erau conectati la ce vedea manechinul. Daca se priveau in acelasi timp, omul vedea corpul manechinului si credea ca vede propriul corp. Apoi stomacul ambilor a fost strans, insa numai prin strangerea stomacului manechinului-cel care privea momaia a simtit ce simtea manechinul. Iluzia intrarii in corpul manechinului a fost perfecta, participantii simtind tot ce a simtit si manechinul. Efectul era real de vreme de s-au speriat participantii si atunci cand manechinul era sa fie taiat cu un cutit ascutit. Desi manechinul era sa fie atacat cu un cutit, cei care au transpirat si au devenit nelistiti au fost participantii. Nu se stie ce s-ar fi intamplat daca experimentul ar fi continuat pe o perioada mai mare de timp.

Experimentul a demonstrat inca o data cat de usor este sa schimbi perceptia creierului despre sinele fizic. Manipuland impresiile captate de simturi, putem sa ne trezim ca am schimbat corpurile cu altii, spun cercetatorii. Desi parea ceva SF in 2008 chiar si pentru oamenii de stiinta, transplantul de cap sau alte parti ale corpului, sunt luate foarte in serios in prezent…

Cum functioneaza dispozitivele cu LED-uri?

Multe case au acest tip de iluminat in bucatarii, bai, holuri si subsoluri - oriunde este nevoie de o lumine vie. Unitatile LED functioneaza bine pentru lumina in benzi, deci in bucatarie si dulapurile din interior sunt ideale - de asemenea, in afara nu emit niciun pic de caldura, si in plus este nevoie de lumina extrem de stralucitoare intr-o zona destul de limitata, mai degraba decat una raspandita pe scara larga.

Un lucru care induce in eroare multi oameni in ceea ce priveste luminile cu LED-uri este culoarea. Aceste surse de lumina nu au culoarea verde sau portocalie, ci sunt de culoare alba. Lampile cu LED-uri vin intr-o varietate de culori albe - de la iluminare soft si cald la un efect rece si clar. Ca o idee sumara, luminile calde cu LED-uri functioneaza cel mai bine in interior in timp ce albul rece este o alegere buna pentru iluminat cu LED-uri in aer liber, unde doriti de obicei definitie clara si iluminare care imita lumina zilei. Mai departe, ajungem la discutia despre putere. Suntem obisnuiti sa stim ca un bec de 100W este luminos in timp ce 40W este potrivit pentru un salon, iar 10W este in esenta o lumina de atmosfera. Dar LED-urile de iluminat de la http://www.vreauled.ro/ nu sunt conforme cu aceasta scala, pentru simplul motiv ca becurile cu LED necesita un consum foarte redus de energie, deoarece aproape toata puterea lor de intrare este convertita in lumina si aproape niciun pic energie nu se pierde sub forma de caldura.

Culoarea afecteaza modul in care lumina e perceputa se pare de fapt in ochii omului - culorile reci par mai clare si aparent stralucitoare decat culorile calde. Reglarea echivalentului putere in sus sau in jos cu doar o fractiune se face in functie de culoarea LED-urilor.

Sistemele de alarma antiefractie, un „prieten” care va scapa de vizitatorii nepoftiti

Inca din vremea in care tehnologia era de abia la inceput, hotii s-au dovedit mereu mai inventivi si cu un pas inaintea oricarei descoperiri facute de vreun fizician priceput sau un tehnician cu multe idei bune. Au reusit sa-si faca instrumente speciale pentru a intra pe usa, pe geam, chiar pe acoperis sau prin alte zone mai greu accesibile, au invatat cum sa nu lase urme la fata locului si cum sa se ascunda de vigilenta autoritatilor.

Totusi, de cand au ajuns si in Romania sisteme de alarma performante si la preturi pentru buzunarul acestora, hotii au fost mai mereu prinsi pe picior gresit si au inceput sa se teama sa mai dea spargere dupa spargere. Sistemele de alarma antiefractie anunta imediat si proprietarul si autoritatile, firmele de paza, astfel incat interventia sa fie rapida. Ele sunt compuse dintr-un dispozitiv paza cu o centrala de alarma si niste detectori, legaturile dintre componente facandu-se cu cate un cablu alarma 6x0.22 similar cu cel pe care-l puteti achizitiona si de pe http://www.castel.ro/. Cablurile sunt ecranate, au firele interne din materiale rezistente, sunt rezistente si se pot monta foarte usor, cu mufe specifice. Ele sunt usor de mascat pentru a nu arata urat dupa ce sunt fixate toate piesele sistemelor de alarma, in cazul in care locuinta e sparta permitand transmiterea imediata, prin intermediul comunicarii dintre toate componentele sisteme de alarma a unei sesizari catre politie, firma de paza si proprietar. De obicei, centrala de alarma este pozitionata langa usa, iar detectorii in toate camerele de locuit, in apropierea geamurilor. Intre toti senzorii exista legaturi facute prin intermediul cablu alarma 6x0.22, iar cand un spargator va intra in locuinta vor porni alarmele interioare si exterioare si va fi sunata instant politia si firma de paza sau alte numere memorate si importante pentru interventie rapida.

Pana sa vina politia, sirenele vor alunga imediat hotii si vor alerta si vecinii, care vor putea da detalii despre semnalmentele acestuia, in caz de nevoie. Centralele de alarma cele mai bune sunt fie cele cu un comunicator pe linie fixa, fie cele cu un comunicator GSM, amplasarea senzorilor facandu-se mereu strategic, daca nu se cumpara prea multi ca sa acopere toata locuinta-in hol, pe scarea interioara, pe balcon sau terasa, adica locurile pe unde pot intra hotii.

Criterii importante atunci cand alegem anvelope iarna profesioniste

Anvelopele de iarna sunt un accesoriu al masinii obligatoriu, care ne poate scapa de multe pericole care ne pandesc pe drumurile pline cu zapada sau polei. In afara de evitarea anvelopelor de iarna second-hand, uzate, care nu prezinta nicio garantie, mai exista niste criterii importante de care trebuie sa tinem cont atunci cand ne dorim schimbarea integrala a cauciucurilor si pregatirea temeinica pentru sezonul rece.

Anvelopele de iarna trebuie alese in primul rand in functie de aderenta, care poate varia in functie de conditiile de mediu, de carosabil sau de temperaturi. Cele mai bune si recomandate sunt cele deja omologate si marcate corespunzator cu semnul fulg de nea. Ce este fulgul de nea? Este un sinbol care atesta ca anvelopele de iarna pe care le veti cumpara sunt facute tinand cont de niste standarde de productie impuse de americani. Desi multe anvelope iarna au si marcajul M+S (mud and snow) sunt si ele recomandate, producatorii inclina sa le transmita clientilor sa le ia doar pe cele cu fulgul de nea si cu adancimea profilului de 4 mm. In general, intalnim marcajul M+S la SUV si masini pentru off-road, si asta pentru ca anvelopele de acest tip sunt originare din SUA, acolo unde au fost inventate, ele fiind socotite pentru toate anotimpurile. Dupa cumparare, depozitarea trebuie facuta in conditii speciale, in spatii fara umiditate si praf, aerisite, trebuie ferite de razele soarelui si de orice substante inflamabile sau corozive.

Montarea anvelope iarna este necesara incepand din noiembrie, adica imediat ce temperaturile au scazut sub 5 grade Celsius constant. De asemenea, trebuie sa se respecte montarea pe toate cele patru roti ale masinii pentru a nu risca sa apara derapaje si accidente pentru ca masina nu mai are echilibru pe toate rotile. Inainte de montare se recomanda verificarea amanuntita a acestor anvelope iarna pentru depistarea oricaror defectiuni si inlocuirea lor, la nevoie.

Daca totusi nu se doreste aruncarea lor, anvelopele de iarna pot fi folosite si vara atunci cand profilul caii de rularee sub 4 mm, insa nu mai este voie sa fie folosite iarna, pentru ca riscul cedarii lor si aderentei zero este imens.

Calator fara hotar

Pentru cineva deprins cu mersul prin lume, nostalgia intoarcerii in timp este coplesitoare. Uneori imi amintesc, ca acum, de exemplu, despre locurile pe unde am trecut, si atunci imi navalesc in minte imagini de nedescris, proiectate pe un ecran stralucitor, cu o viteza uluitoare, care adesea distorsioneaza totul. Parisul imi apare sub forma unui riu involburat, probabil Sena, in care revad sinucigasa aceea fara chip, o femeie ca oricare alta, aruncindu-se tipind de pe un pod, in vuetul glasurilor de pe mal, si siluieta zvelta, incandescenta, a Turnului Eiffel, infipta ca un par in cleiul noptii.

Se pare ca atit este tot ce mi-a ramas in memorie despre Paris. Bruxelles-ul imi apare sub forma unui autobuz supraetajat, care acroseaza un pieton, cu sapca rosie in cap, tragindu-l sub dinsul. Berlinul, ca o ingramadire eterogena de cladiri si omeni, peste care trece un avion urias. Viena ca o gradina nesfirsita, brazdata de straturi albastre de flori, in linii perfecte. Roma, ca un loc intunecos, ploios, umblat de carabinieri. Londra, ca un tarim nepamintesc cu turnuri semete si zgomotul sacadat al Big-Ben-ului. New York-ul, ca un cer brazdat de fulgere, din care tisneste Statuia Libertatii si se infinge in cer. Trenurile, autobuzele, avioanele, oamenii, strazile, lucrurile comune, nu apar in aceste rememorari scurte sau se contopesc intr-un fundal abstract, imposibil de descifrat. Se pare ca memoria retine doar lucrurile esentiale, care te impresioneaza pe moment, celelalte ingramadindu-le, precum obiceiul omului stringator, intr-o fundatura intunecoasa, din care ies odata cu visele.

Cu cit calatoresti mai mult, cu atit visele devin mai fabuloase, mai incarcate de frumusete si de mister. Acolo, in retortele mintii, imaginile adunate de-a lungul vietii se intorc abracadabrant si insidios in noi, oferindu-ne, de fiecare data, in fiecare noapte, un joc de puzzle, de neinteles, de nedezlegat. E o lume in afara oricarii logici, cind intunecoasa si apasatoare, cind luminoasa si tulburatoare, dar intodeauna fascinanta si efemera, asemeni acelui Paradis pierdut, din Biblie, la care inca mai tinjim, amagindu-neş cel mai adesea, cu umbre, sau cu reflexe din trecutul nostru ancestral. Atitea cit au mai ramas…

Metode eficiente pentru ingrijirea anvelopelor auto

Pneurile auto sunt parti de siguranta ale unui vehicul, fiind vitale pentru directie, stopare si pastrarea rularii corecte pe drum. Un sofer responsabil intelege importanta de a avea grija de vehicul si in principal de cauciucurile auto, deoarece rotile sustin toata greutatea vehiculul pe orice tip de suprafata. In plus, schimbarea pneurilor este destul de scumpa, deci este practic sa se investeasca timp in mentenanta lor ori de cate ori este posibil. Aici sunt cateva metode pentru ingrijirea cauciucurilor automobilului.

Este necesar pentru pentru o mai buna functionalitate si kilometraj sa se faca rotatia penurilor la intervale regulate. Viata si eficienta pneurilor vor fi consolidate prin aceasta procedura speciala, deoarece atunci cand nu se efectueaza schimbarea cauciurilor in mod constant, banda de rulare se va uza neuniform, ceea ce va duce la o vizita la magazinul de anvelope Sibiu mai devreme decat fusese estimat. Pneurile trebuie rotite cel putin o data la 10000 de kilometri. Calatoriile pe drumuri incomode si neadecvate pentru condus pot provoca daune anvelopelor mai repede si gaurirea acestora. Cand nu exista alta solutie decat sa se conduca pe astfel de drumuri, va trebui sa se achizitioneze anvelope auto de calitate mai buna pentru ca vehiculul propriu sa suporte conditiile dificile de trafic, astfel incat uzura ar putea fi chiar redusa extrem de mult. Exista o limitare specifica a greutatilor care ar putea fi incarcate pe masina si implicit pe roti. Multi proprietari de vehicule nu iau in considerare sau uita de acest lucru si incarca automobilul lor cu articole care sunt prea mari sau prea grele pentru el.

Obiectele masive din masina vor avea cu siguranta un efect negativ asupra anvelopelor care se vor deteriora mult mai repede decat s-ar dori. Eficienta generala a automobilului si consumul de combustibil pot fi imbunatatite odata ce presiunea recomandata pentru anvelope este mentinuta la cote normale.

Cele mai neobisnuite orase din lume

Colma, California. Orasul Colma din California are mai multi morti decat vii, cu 1.500 de oameni vii si peste 1.5 milioane de decedati. In 1849, mii de oameni au migrat de acolo inspre San Francisco. Asa au aparut boli mortale si o rata a mortalitatii foarte mare. Pana in 1880, peste 26 de cimitire din oras au fost umplute pana la refuz, apoi au fost umplute si cele din sudul orasului. In 1900, guvernul de la San Francisco a interzis alte inmormantari. Pamantul era prea valoros ca sa fi fost folosit doar pentru cimitire. In 1914, toti posesorii mortilor au fost rugati sa-si ia acasa decedatii din mormintele din San Francisco. Toate cadavrele au fost mutate in Colma, lasat sute de gropi si un teren pustiu. Astazi, mai mult de 73% din terenurile din Colma sunt pentru cimitire…

Monowi, Nebraska. Monowi a fost fondat de emigrantii cehi in nord-estul Nebraska si are un singur locuitor: un tip de 77 de ani pe nume Elsie Eller. Monowi este cea mai mica juridictie din USA. Taverna si libraria din oras e guvernata de Elsie, care are grija de ele, cartile, 5.000 la numar fiind ale sotului Rudy. Nevasta este primar, functionar public si trezorier, ba chiar conduce si un consiliu. Prin 1930 totusi populatia orasului era undeva la 150 de oameni, dar in 2000 au ramas dar doi: Elsie si sotul, Rudy. In 2004 a murit si sotul, iar Elsie a ramas singurul locuitor din oras. In fiecare an Elsie isi plateste taxele pentru a mentine cele patru lumini stradale aprinse si a primi si reduceri. Mai multe cladiri abandonate din oras sunt deja acoperite total cu iarba, disparand in peisaj. Altele s-au daramat. Dar Elsie rezista eroic.